Nou Virus SW121A EXPLORER, amb certificat de tipus EASA, l'avió biplaça més avançat del mercat!

Veure més Contactar-nos

First Electric Aircraft in serial production, Train with low noise and minimal consumption, EASA certification in progress for use in Flight Schools - meet the Virus SW128 aka Velis Electro

Entrena pilots PPL i CPL amb un preu operatiu reduït.

Certificat per a

VFR nocturn, Spins, entrenament IFR, Remolc de planadors i pancartes.

Veure més Contacta'ns

Viaja còmodament a 400 km / h, opera des de camps de prats curts, amb un consum baix de combustible: la Panthera ho fa possible

Veure més Contacta'ns

First and only 2-seat glider with electric engine - now 3rd generation battery and controller


Seguretat

Safety with Pipistrel Aircrafts & Gliders

Els avions i planadors de Pipistrel tenen alts estàndards de seguretat.

Tots els treballs d'enginyeria i proves de l'aeronau es duen a terme en les instal·lacions de Pipistrel de Ajdovščina, Eslovènia, sota la supervisió de l'Autoritat d'Aviació Civil (CAA) del país. Això diferencia a Pipistrel dels altres fabricants, ja que tot el disseny, fabricació i proves estan directament controlats per la CAA, la qual garanteix la precisió de les dades. Abans de la sortida al mercat del Virus SW, per exemple, es van realitzar proves d'estructura i vibració durant més d'un any així com més de 100 hores d'extenses proves de vol sense trobar el més mínim problema tècnic. A més, la seva velocitat de penetració en turbulència (arc verd) de 250 km/h (135 kts) i la seva VNE de 302 km/h (163 kts) li permeten volar a una alta velocitat de creuer fins i tot amb fortes turbulències. La cabina es mantindrà tranquil·la i confortable durant tot el vol! A més, el Virus SW 80/100 té els marges de seguretat més amplis de la seva categoria.

Aquest avió no és més que l'últim exemple de la seguretat de les aeronaus de Pipistrel. L’Alpha Trainer, l’Alpha Electro (antic WATTsUP) i el Panthera estan construïts amb els mateixos principis.

Una cosa que també resulta molt interessant de Pipistrel és que totes les seves aeronaus poden equipar-se del sistema de paracaigudes de rescat complet, desplegable fins i tot a màxima velocitat i a baixa altitud. Seguiràs estant segur fins i tot en una emergència!


Qualitat

Quality and Performance

Pipistrel té uns estàndards de qualitat molt alts. Els valors que caracteritzen els materials dels seus avions són l'alta qualitat, la longevitat i el poc manteniment. Per assegurar que tot això es compleix, la companyia ha desenvolupat diverses tècniques innovadores, com l'aplicació de la pintura exterior: un pigment acrílic especial que s'aplica durant el procés de modelatge. Com la pintura s'aplica durant la seva construcció, els avions de Pipistrel no tornen a ser pintats una vegada acabats, ja que porten la pintura des de l'inici. Això es tradueix en una pintura molt més duradora i resistent als rajos ultraviolats i a la contaminació ambiental.

Una performance premiada

Les aeronaus de Pipistrel han guanyat diversos premis al llarg dels anys. El motoveler Sinus va guanyar els World Air Games 2001 a Espanya i el Campionat del món de 2001 a la classe AL2 de ULM.

L’any 2007, el Virus va guanyar cinc dels set premis en els reptes mundials de la NASA, CAFE i PAV, coronant-se en les categories de "millor conjunt", millor consum, millor eficiència, pista més curta i quedant segon en la categoria de velocitat punta.

L’any 2008, aquest mateix avió va ser el gran guanyador del NASA General Aviation Technology Challenge.

L’any 2011, el Taurus G4 de Pipistrel va guanyar un nou repte de la NASA, en aquesta ocasió, el Green Flight Challenge , on va demostrar que els avions elèctrics són el futur!

Tots aquests triomfs i premis parlen per si mateixos. Volar amb qualsevol aeronau de Pipistrel és volar amb el millor de cada categoria!


Sostenibilitat

Sustainability

Les nostres aeronaus són una mostra de la nostra filosofia. Creiem que un pot aconseguir grans proeses sense necessitat de malgastar energia ni contaminar el medi ambient.

Volar una aeronau de Pipistrel significa reduir la contaminació al mínim: ja sigui volant totalment en elèctric o utilitzant el mínim de combustible possible. Tots els avions de Pipistrel utilitzen motors que funcionen amb MOGAS, gasolina d'automoció sense plom de 92 octans normal, la qual és més barata i menys contaminant que la AVGAS 100 LL, gasolina d'aviació amb plom.

Producció sostenible

Cada avió està dissenyat, fabricat i perfeccionat en les nostres energèticament autosuficients instal·lacions d'última generació d’Ajdovščina, Eslovènia. Mitjançant l'ús d'energia solar i geotèrmica per donar vida a tot el procés de fabricació, estalviem a l'entorn 180 000 kg de CO2 a l'any.

La nostra campanya 'Ecolution' representa la missió de Pipistrel de mostrar al món que avui dia els productes d'alta tecnologia ecològics són possibles i estan al nostre abast.

Amb un avió Pipistrel contribuiràs a un món millor i més net!

Posa't en contacte amb nosaltres!

T'estem esperant.