Surveyor

La millor aeronau per a operacions especials com enregistrament o fotografia infraroja o clàssica, cartografia del terreny en 3D, vigilància, patrulles costaneres o marítimes, vigilància de canalitzacions, etc.

Té una velocitat de creuer extremadament ràpida i una estabilitat excel·lent per a càmeres. A més emet molt poc soroll i presenta un abast i unes prestacions excepcionals fins i tot en les pitjors condicions com podria ser el gel àrtic, el desert o les regions tropicals.

El programa Airborne Surveillance del Surveyor de Pipistrel presenta una aeronau especial personalitzada amb diferents paquets sensorials avançats i sistemes de control, l’estructura base del qual és la del Virus SW 100, amb 35 ft (10,66 m) o 50 ft (15,24 m) d'envergadura i condicionada per complir els requisits de les teves missions.

OFERTA ESPECIAL: el Surveyor tal com el necessites!

Comença amb l'estructura bàsica de l'aeronau i modifica-la al teu gust perquè compleixi amb les teves necessitats i càrregues. Ho necessites? Nosaltres podem fer-ho!

Oferim plataformes personalitzades, adaptades a les teves necessitats! Una aeronau adequada per:
- volar a altituds extremes (més de 30 000 peus),
- amb extra llarg abast (més de 4500 km) i
- amb una autonomia a velocitat de creuer de més de 30 hores.

Per a més informació i opcions posa't en contacte amb: info@pipistrel.si

El Virus SW 100 de Pipistrel ha estat guanyador de dos reptes de la NASA per la seva exclusiva tecnologia aeronàutica: el PAV 2007 Challenge i el GAT 2008 Challenge.
El Surveyor 35 és conegut per la seva gran velocitat de creuer i per mantenir-se estable a totes les velocitats en els quals la càmera pot funcionar.

Si es requereixen vols més llargs, el Surveyor 50 és conegut per la seva operació súper eficient, la seva petjada acústica extremadament baixa i per ser capaç de mantenir-se enlaire durant més de 24 hores.

L'ús de tecnologies avançades per a la formació de materials compostos garanteix que l'estructura de l'aeronau sigui resistent a la corrosió i de llarga durada fins i tot en les pitjors condicions climàtiques. Avui dia, més de 600 aeronaus d'aquests models volen pel món creuant deserts, zones àrtiques o regions tropicals. Els Surveyors són aeronaus realment versàtils amb sensors d'alt rendiment, amb excel·lents característiques de maniobra, baixos preus i baixos costos operatius.

El Surveyor 35 i el Surveyor 50 estan disponibles a través del Programa d'Operacions Especials de Pipistrel amb tres configuracions de càrrega o poden personalitzar-se i construir-se d'acord amb les teves preferències:

Surveyor


ÍNDEX:

• Surveyor VIDEO: perfecta per a enregistraments diürns i nocturns. El sistema està equipat amb una càmera d'alta definició amb zoom digital i una càmera d'infrarojos, ambdues muntades sobre un cardan giroestabilizat. (MÉS INFORMACIÓ)
• Surveyor ULTRA-HIGH RES PHOTO: increïble per traçar mapes del terreny en 3D i per a fotografia aèria. El sistema està equipat amb una càmera d'ultra alta resolució (36 MP) en un cardan giroestabilizat (MÉS INFORMACIÓ)
• Surveyor LDC (Look Down Camera): càmera per a cartografia que utilitza un seguiment d'imatge automatitzat i un cardan d'alineament (MÉS INFORMACIÓ)

Surveyor

Model 1

Surveyor
La plataforma de vídeo, equipada amb una càmera d'alta definició amb zoom digital de 28x per a vigilància diürna i una càmera d'infrarojos de 640 x 480, és la solució perfecta per a la vigilància i els enregistraments de vídeo.

Usos habituals:

• Operacions diürnes i nocturnes
• Control i vigilància de fronteres
• Seguretat nacional
• Observació del trànsit
• Seguretat d'esdeveniments especials
• Vigilància
• Detecció i seguiment d'objectius en moviment
• Escolta
• Gestió d'incendis o desastres naturals
• Adquisició de dades aèries
• Control de contaminació
• Prevenció contra el crim
• Gestió de fauna salvatge
• Gestió de boscos
• Suport en desastres naturals
• Control de ports marítims
• Operacions de cerca i rescat i localització de víctimes
• Patrulles costaneres/marítimes
• Control de canalitzacions

Model 2

Paquet sensorial de plataforma de vídeo pel Surveyor

• Adequat per a enregistraments diürns i nocturnes
• Càmera d'alta definició (1280 x 720) amb zoom integrat de 28x i sensor d
• Cardan giroestabilitzat amb muntura amortidora de vibracions
• Sensor FLIR de 640 x 480
• Mòdul de digitalització de vídeo
• Ordinador resistent amb una interfície en pantalla tàctil de 13 polzades, palanca de comandament i Windows OS
• Un disc dur d'estat sòlid d'1 TB per a enregistraments de llarga durada, destinat especialment per a grans altituds
• Programes de visionat
• Programes de seguiment d'objectius parats
Surveyor

Surveyor ULTRA-HIGH RES PHOTO

Equipat amb una càmera de 36 MP i un cardan amortidor de vibracions, les fotografies d'ultra alta resolució són perfectes per complir les següents missions:
• Mesuraments de volums d'excavació
• Cartografiat de finques per a la gestió de propietats
• Gestió de boscos
• Planificació d'infraestructures
• Avaluació de danys causats per desastres naturals
• Creació de mapes 3D
• Control de canalitzacions
• Planificació d'infraestructures
•Fotografia aèria
• Publicitat
Surveyor
Surveyor ULTRA-HIGH RES PHOTO*
  • Adequada per traçar mapes del terreny i fotografia aèria
  • Càmera d'ultra alta definició de 36 MP amb sensor de soroll
  • Lent extra brillant F2.8 70 mm
  • Mòdul d'adquisició d'imatge
  • Cardan giroestabilitzat amb muntura amortidora de vibracions
  • Ordinador resistent amb una interfície en pantalla tàctil de 13 polzades, palanca de comandament i Windows OS
  • Pantalla secundària opcional
  • Un disc dur d'estat sòlid d'1 TB destinat a grans altituds
  • Programes de visionat
  • Programes de seguiment d'objectius aturats
Surveyor

Model 3

Surveyor

Prestacions:

• Suport ultralleuger: 3 kg sense la càmera
• Compatible amb càmeres Nikon, Canon i Hasselblad (càmeres petites i mitjanes)
• Provat en el Surveyor 35 i el Surveyor 50
• Planificació prèvia de les rutes de vigilància aèria
• Fàcil transferència de dades de navegació a la LDC a través d'una targeta SD o USB
• Inici automàtic de la càmera en punts prèviament establerts
• Confirmació en pantalla de les imatges preses
• Navegació GNSS
• Compensació electrònica de la direcció de la càmera pel vent

El ràpid desenvolupament de sensors digitals d'alta resolució per a càmeres petites o mitjanes va suposar una nova era al món de la fotografia aèria vertical. Utilitzar el Surveyor significa preocupar-se pel medi ambient: resultats professionals amb baixos nivells de contaminació acústica i gasosa.
Els nous sistemes de navegació GNSS i INS permeten registrar la localització exacta de cada fotografia, per la qual cosa la postproducció es més ràpida i precisa. El nostre fràgil ecosistema està canviant molt ràpidament a causa del desenvolupament urbà agressiu i dels desastres naturals com els incendis forestals, terratrèmols, devessalls, corriments de terra, inundacions o huracans. Per a propòsits de reconstrucció i planificació es necessiten realitzar controls aeris amb la finalitat de documentar els canvis en l'entorn urbà i natural. La LDC és adequada per a zones de vigilància aèria petites i mitjanes i per a projectes de control de baix pressupost. És perfecta per a la producció de mapes d’ortofotografia digital, així com per a mesuraments fotogramètrics.

Surveyor

Surveyor

ALTA QUALITAT
• Fotografies aèries verticals d'alta precisió
• Sensors de càmera digitals de 24-60 MP
• Càmeres i objectius de calibratge mètric
• Resolució a partir de 0,03 m.

BAIX COST
El sistema LDC consisteix en un ordinador de navegació a bord, un cardan per a la càmera i un programa per a la vigilància aèria.

Les funcions de suport són:
• Planificació de rutes de vigilància aèria i punts d'exposició
• Navegació GNSS
• Guia al pilot durant vols de vigilància aèria
• Activació de la càmera
• Correcció de l'orientació de la càmera

Per què el Surveyor és l'elecció perfecta?

Perquè el Virus SW 100 combina totes aquestes prestacions en una sola aeronau:

• La velocitat de creuer més alta (264 km/h) de les aeronaus de la seva classe per arribar a la zona de treball en poc temps
• Més de 1400 km d'abast a alta velocitat de creuer
• Més de 7 hores d'autonomia en mode d'observació/loiter
• El consum més baix de les aeronaus de la seva classe (18 l/h en operacions d'alta velocitat i 10 l/h en operació de loiter)
• Flexibilitat i càrrega superiors: dos pilots poden volar i realitzar missions fins i tot amb el dipòsit ple
• Tren d'aterratge superior, gràcies als controls de comandament dobles
• Cost operatiu molt baix i una taxa de puntualitat molt alta
• Cost de manteniment molt baix, a més de paquets de manteniment inclosos en el preu de compra
• Tren d'aterratge resistent i adequat per rodar en pistes no pavimentades
• Paracaigudes per a l'aeronau: en cas d'emergència, el paracaigudes protegirà de l'impacte tant a la tripulació com a l'equipament
• Suport de la càmera per al fuselatge o l'ala en paquets sensorials avançats

El Surveyor pot fer el que els altres no poden:

• Ascendir més alt que els seus competidors per evitar que l'aeronau sigui vista així com creuar muntanyes (altitud màxima operativa 5800 metres)
• Ultra llarg abast: arriba a la teva destinació, fes la teva missió i torna a casa sense haver de posar gasolina
• Observa objectius a una velocitat d'òrbita baixa (solament 90 km/h). Pot substituir a helicòpters
• Autonomia en mode loiter de més de 7 hores!
• Gran capacitat: amb els dipòsits de combustible plens, pot portar dos tripulants amb un paquet sensorial de fins a 150 kg
•Enlairaments i aterratges en pistes molt curtes (230 m), a més de pistes no condicionades
• Possibilitat de rodar en pistes irregulars gràcies a les rodes Tundra (disponibles només per a la configuració amb roda de cua)
• Alt coeficient de planatge que permet volar de forma segura fins i tot en cas de fallada de motor
• Possibilitat de desmuntar l'aeronau per transportar-la per carretera en un remolc o camió
• Temps de muntatge de tan sols 7 minuts (amb el remolc especial)
• Frens aeronàutics especials que permeten descensos ràpids
• Ampli rang de temperatures d'operació (de –40 ºC a +55 ºC)
• L'estructura de l'aeronau sura a la superfície de l'aigua en cas d’amaratge durant una missió de vigilància marítima
• Compatibilitat amb diversos combustibles: combustible d'automòbil de fins a 10 % d'etanol o AVGAS. No necessita combustible especial

Surveyor

Descripció SURVEYOR (Virus SW 100)
MOTOR

Potència màxima

Tipus de combustible
ROTAX 912 ULS o 912 iS de combustible

100 CV a 5800 r/min

MOGAS Y AVGAS
entre 91 y 130 octans, fins a un 10 % de etanol
MIDES
Envergadura
Llarg
Alçada
Superfície alar
10.71 m
6.5 m
1.85
9.51 m2
PES
Pes màxim d'enlairament (MTOW)
Capacitat dels dipòsits de combustible
600 kg a 750 kg
100 l a 200 l
PRESTACIONS
Velocitat de missió mínima per al funcionament de la càmera
Velocitat de missió màxima per al funcionament de la càmera
Velocitat de creuer (75 % potència)
Velocitat horitzontal màxima
Velocitat de penetració en turbulència (VB)
Coeficient d'ascensió màxim
Carrera d'enlairament
Distància d'enlairament amb obstacle de 15 m
Altitud màxima
Consum de combustible a velocitat de creuer
Autonomia a velocitat de creuer (100 L)
Temperatura d'operació màxima
Abast
90 km/h
250 km/h
264 km/h
275 km/h
250 km/h
6.6 m/sec
140 m
230 m
5800 m
18.0 l/h
5.3 h
55 ° C
1415 km (amb 100 l de combustible, velocitat de creuer)
Pipistrel es reserva el dret de modificar les dades exposades en cas de millores del producte, de regulacions del govern o de les autoritats o d’alguna altra causa justificada.

Surveyor

Fitxa tècnica del Surveyor 50

Descripció SURVEYOR (Virus SW 100)
MOTOR

Potència màxima

Tipus de combustible
ROTAX 912 80 o 100 CV o 912 iS de combustible

80/100 CV a 5800 r/min

MOGAS i AVGAS
entre 91 y 130 octans, fins a un 10 % d'etanol
MIDES
Envergadura
Llarg
Alçada
Superfície alar
14.97 m
6.5 m
1.82
12.26 m2
PES
Pes màxim d'enlairament (MTOW)
Capacitat dels dipòsits de combustible
600 kg up to 750 kg
100 l up to 200 l
PRESTACIONS
Velocitat de missió mínima per al funcionament de la càmera
Velocitat de missió màxima per al funcionament de la càmera
Velocitat de creuer (75 % potència)
Velocitat horitzontal màxima
Velocitat de penetració en turbulència (VB)
Coeficient d'ascensió màxim
Carrera d'enlairament
Distància d'enlairament amb obstacle de 15 m
Altitud màxima
Consum de combustible a velocitat de creuer
Autonomia a velocitat de creuer (100 L)
Temperatura d'operació màxima
Abast
90 km/h
200 km/h
205 km/h
222 km/h
126 km/h
6.6 m/s
140 m
230 m
5800 m
13.5 l/h
7.4 h
55 ° C
1518 km (amb 100 L de combustible, velocitat de creuer)
Pipistrel es reserva el dret de modificar les dades exposades en cas de millores del producte, de regulacions del govern o de les autoritats o d’alguna altra causa justificada.

Surveyor

Galeria

Recursos

Ficha Técnica

Llistat de preus

Paquet d'informacio